Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΣΤΟ ΓΑΡΔΙΚΙ ... για να ντρεπομαστε!!!

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ….

Ντροπή για την καφρίλα μας και απόγνωση για τη μη πρόβλεψη, τελικά, για την οριστική μορφή των έργων της Δημαρχίας….

Έγινε το κιόσκι, καλώς ή κακώς, στο μπάσκετ, στην είσοδο του χωριού, εκεί που επανειλλημένως έχω καταγράψει τη ρίψη σκουπιδιών από τους ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ και ΚΑΦΡΟΥΣ του χωριού ή των γειτονικών χωριών μας….
Εντάξει, κανείς δε ρώτησε που να τοποθετηθεί… ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ!!!!!

THE DAY AFTER…..

Η εικόνα που βλέπετε είναι μόνο η μισή απόδειξη της ΚΑΦΡΙΛΑΣ των συγχωριανών μας!
Όταν κατέβηκα μέχρι εκεί με τη φωτογραφική μηχανή, τα μπουκάλια – απομεινάρια του εορτασμού της Παναγίας είχαν επιτέλους μαζευτεί, μετά από 24 ώρες… Μείναν όμως οι σακούλες των απορριμάτων που ο αέρας τις πήγαινε πέρα-δώθε για να αποθανατίσω…..!!!!

Άντε, ο Δήμαρχος, θέλοντας να δικαιολογήσει κονδύλια έφτιαξε το κιόσκι εκεί που το έφτιαξε. Άντε δε σκέφτηκε κανείς εμπλεκόμενος να τοποθετήσει κάδο ή έστω καλάθι σκουπιδιών. Αυτοί που πήγαν και «τά ΄πιαν» δεν είναι από σπίτι ή έστω από καλύβι, με τις σακούλες που τα μετέφεραν να τα ξαναμαζέψουν, αλλά να παρουσιάζει η είσοδος του χωριού μας αυτή την εικόνα;

Και μετά είμαι εγώ η «κακιά» (που δεν είμαι και από εδώ και δε νοιάζομαι(!), όπως είπε και κάποιος) που μας λέω «ΒΛΑΧΟΥΣ» και «ΚΑΦΡΟΥΣ»!!!!!
Ε, ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ!!!! ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!

Και να χαιρόμαστε τον πολιτισμό, τους τρόπους, και την νοικοκυροσύνη μας…….

Και αν κάποιοι «τσαντιστούν» καλά θα κάνουν! Σκασίλα μου μεγάλη!!!!

ΚΑΦΡΟΙ, ΒΛΑΧΟΙ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ………

ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!!!!!!

Και κατά τα άλλα, κάποιοι δεν απασχολούνται με τα «καθημερινά», αλλά θέλουν να ασχοληθούν με τα «μεγάλα»… Ποια «μεγάλα»; Εδώ ο τόπος βρωμάει και ζέχνει κυριολετικά, τα «μεγάλα» (που δεν ξέρω και ποια είναι αυτά) μας μάραναν……

…’Η εγώ είμαι ηλίθια τελικά και δεν καταλαβαίνω αυτά που βλέπω…..


maniata

Δεν υπάρχουν σχόλια: